Trevlig lördag kväll

Igår kom två vänner förbi med deras son. Vi åt kyckling i lergryta, ris och curry sås, så gott det blev! 
Till efterrätt hade jag gjort choklad tårta, och trots att vi bara var 4 personer så drog vi nästan i oss hela. Lillgrabben slängde i sig sin bit och blev arg när han inte fick mer. Tar det som positiv respons 😀 


Resultatet! Dekorerad med choklad grädde och vanlig. 
Mycket trevlig kväll som tog slut strax efter 23. 

Idag blir det mera plugg inför morgondagens tenta. Men jag ska även på teater i eftermiddag. Det är en pjäs som heter Happy now! Som min syster och hennes fru är med i 😀 
Men nu plugga ett par timmar innan det är dags att göra sig i ordning 😀



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattasliv.blogg.se

Mitt namn är Nathalie. Här får ni läsa mina tankar och åsikter om livet och allt som hör till. Ärlig och ibland lite lätt flummig. Jag är en väldigt analyserande person som tänker för mycket.

RSS 2.0