Över ett år sedan..

Ni vet ibland när känslan kommer över en att det känns som det saknas något? Så har jag känt ett tag och i natt kom jag på varför. Jag har alltid skrivit av mig tankar, åsikter osv och jag har inte skrivit här på ett år. Så nu har jag bestämt för att komma igång igen.
 
Det senaste året har det hänt ganska mycket. Jag och min underbara kille gifte oss tillslut, och det var den bästa dagen i mitt liv. Hela familjen i en mysig kyrka, god mat, skratt och en himla massa pussar. Den dagen är svår att inte glömma.
Stjerne som jag red åkte hem till sin ägare i höstas och blev sällskapshäst. Vi gjorde några hoppstarter och fick med oss några rosetter. Just nu rider jag ett korsningssto på 8 år som jag började rida i december. Vi har gjort en dressyrstart som inte gick så bra. Men vi arbetar vidare.
Skolan då? Jag kom in på Liu och har snart gått mitt första år på utbildningen lärare åk 4-6. Älskar utbildningen och har haft två VFU omgångar där jag har trivts som fisken i vattnet. Jag för en gångs skull hittat min plats i livet. Skolan är tuff men jag kämpar på. Det är värt det i slutändan.
 
Jag kommer att försöka skriva minst ett inlägg om dagen, men detta är inget jag kan garantera då jag har ganska fullt att göra. Skolan, häst, jobb, man. Men det kommer att komma fler inlägg än vad det gjort tidigare.
 
Jag hoppas ni kollar in ibland och kanske lämnar en kommentar.
 
På återseende!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattasliv.blogg.se

Mitt namn är Nathalie. Här får ni läsa mina tankar och åsikter om livet och allt som hör till. Ärlig och ibland lite lätt flummig. Jag är en väldigt analyserande person som tänker för mycket.

RSS 2.0