Helg!

Fredag och jag tar helg. Fick på morgonen veta svaret på en omtenta som jag gjorde förra veckan som heter Läs-och skrivinlärning. Första gången jag gjorde den så fick jag U (underkänt) och blev då väldigt besviken. När jag gjorde omtentan kändes det inte bra alls. Jag hade ont i magen efteråt. Idag när resultatet kom kände jag bara "hopp nästa försök är i augusti" till min förvåning stod det då VG! (Väl godkänt) på universitetet är betygsskalan U, G, VG. VG är alltså högsta betyg! Tyckte jag var ganska bra gjort 😃 efter det har jag varit i stallet och passade då på att träffa en kompis och hennes son. 
Nu ska jag och min man åka och handla för att sen ha dejt kväll. God mat hemma och sen bio. Det behövs. 
En som verkligen har tagit helg är mr fluffmeister på bilden. Han är söt nu, men kl 03 i natt när han kör sitt idiot race är han inte lika söt. 
Nu handla och sen mys med min man. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattasliv.blogg.se

Mitt namn är Nathalie. Här får ni läsa mina tankar och åsikter om livet och allt som hör till. Ärlig och ibland lite lätt flummig. Jag är en väldigt analyserande person som tänker för mycket.

RSS 2.0