Bakning och grammatik

Idag bakas det chokladtårta då vi får besök av lite vänner i kväll. Mellan varven med tårtan passar jag på att plugga grammatik. I torsdags kändes det som att jag kunde det mesta, idag kände jag mig nästan helt värdelöst. Att plugga på universitetet är som en bergochdalbana. 

Chokladkräm in the making 😃 
grammatik. Nu plugga vidare. 
Höres 😀
Vanessa
2016-05-22 @ 10:24:59
URL: http://vanessaandersson.se

åhh så gott!! :D

Svar: Det blev riktigt gott! Bild på resultatet kommer 😃
nattasliv.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

nattasliv.blogg.se

Mitt namn är Nathalie. Här får ni läsa mina tankar och åsikter om livet och allt som hör till. Ärlig och ibland lite lätt flummig. Jag är en väldigt analyserande person som tänker för mycket.

RSS 2.0